Міськрайонна газета

ЩОДО ЗЧИТУВАЧІВ ЗМІННОЇ ІНФОРМАЦІЇ

З січня 2016 року територіальними підрозділами ДМС та уповноваженими на надання відповідних адміністративних послуг суб’єктами, здійснюється оформлення та видача паспорта громадянина України, що містить безконтактний електронний носій (БЕН).

На сьогоднішній день паспорт громадянина України у формі ІD-картки відповідає найсучаснішим міжнародним стандартам у сфері безпеки документів. Завдяки вмонтованому електронному носію її неможливо підробити або скопіювати. Безконтактний електронний носій містить персональні дані власника ІD-картки, зокрема, за допомогою відповідних зчитувачів, надає можливість перевірити актуальність відомостей щодо сімейного стану та зареєстрованого місця проживання особи.

ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ КОД НА ID-КАРТЦІ ТА СВІДОЦТВІ ПРО НАРОДЖЕННЯ МАТИМЕ ТАКУ Ж ЮРИДИЧНУ СИЛУ, ЯК І ДОВІДКА ПРО ПРИСВОЄННЯ РНОКПП

14 липня 2020 року Верховна Рада України прийняла законопроєкт №2524 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб-підприємців, яким передбачає відповідні зміни до Податкового кодексу України»

 

ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДЕЯКИХ ЗАКОНОДАВЧИХ АКТІВ УКРАЇНИ ЩОДО ВИЗНАННЯ ОСОБОЮ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА

Повідомляемо, що 16.06.2020 Верховною Радою України схвaлено у другому читанні та в цілому проект Закону № 2335 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визнання особою без громадянства».

Закон розроблено для створення процедури визнання особою без громадянства у зв'язку з приєднанням України до Конвенції про статус апатридів, учиненої 28 вересня 1954 року у м. Нью-Йорку та Конвенції 1961 року про скорочення безгромадянства (ратифіковані Законами України від 11.01.2013 №22-VII та № 23-VII), взяrгям на себе міжнародних зобов'язань щодо урегулювання та поліпшення статусу осіб без громадянства, які перебувають на території нашої держави.

Відділ з організації надання адміністративних послуг апарату Шосткинської районної державної адміністрації

Адреса: 41100, Сумська область, м. Шостка, вул.Свободи,54, каб. 12, 13. 

Розпорядок роботи: 

понеділок - четвер- з 8.00 до 17.15
п'ятниця - з 8.00 до 16.00
вихідні: субота, неділя і святкові дні

Начальник-адміністратор відділу з організації надання адміністративних послуг апарату Шосткинської районної державної адміністрації:Царенко Людмила Миколаївна

Адміністратор відділу з організації надання адміністративних послуг апарату Шосткинської районної державної адміністрації:Нерода Андрій Володимирович

Адміністратор відділу з організації надання адміністративних послуг апарату Шосткинської районної державної адміністрації: Сторожук Марина Анатоліївна

Свої побажання і пропозиції щодо організації роботи Центру та підвищення якості надання послуг просимо Вас надсилати на електрону адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , та за телефонами 4-06-35

 

 

 

Надання адміністративних послуг засобами УДППЗ «Укрпошта»

З 1 серпня 2013 року громадяни можуть скористатися послугами Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації та  Державної реєстраційної служби України, звернувшись до найближчого відділення УДППЗ «Укрпошта».

Це стало можливим завдяки реалізації програми «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту», чому передувало підписання Меморандумів про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг між Управлінням соціального захисту населення районної державної адміністрації, Державною реєстраційною службою України та Українським державним підприємством поштового зв’язку «Укрпошта» та затвердження Регламентів взаємодії між Управлінням соціального захисту населення районної державної адміністрації, Державною реєстраційною службою України та Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» щодо забезпечення спрощеного доступу до адміністративних послуг.

Таким чином, зараз у відділеннях УДППЗ «Укрпошта» громадяни можуть отримати необхідну інформацію про послуги Управління соціального захисту населення та Укрдержреєстру, оформити необхідний пакет документів, надіслати його до відповідних організацій.

Заповнюючи заяву, громадянин зазначає, яким чином він хоче отримати відповідь: кур’єрською доставкою, поштою або безпосередньо в реєстраційній службі.

 

 

СКОРОЧУЄТЬСЯ ТЕРМІН НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ДО МІНІМУМУ ЗВОДЯТЬСЯ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ЗЛОВЖИВАНЬ

Як повідомляє адміністратор відділу з організації надання адміністративних послуг Марина Сторожук з 30 червня  2015 року Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру та Державне агентство з питань електронного урядування України запустили електронну послугу “Замовлення витягу з Державного земельного кадастру”.